Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Too Faced

Με αφορμη ενα post που ειδα σε ενα απο τα αγαπημενα μου blog, το Cute&GirlsDMS  αποφάσισα να κανω αυτη την αναρτηση για την παλετα μου Glamour Revolution απ'την εταιρεία too faced, την οποια και λατρευω γιατι εχει πολυ μοναδικα χρωματα σε σκιες και μοναδικη εμφανιση!!
Εικονες λοιπον πρωτα και μετα τα λογια!

Αυτη ειναι λπν η παλετα μου!!πραγματικα δεν ειναι πανεμορφη??εχει ένα ρουζ ένα μπρονζερ τρια λιπγκλος( φου3,ροζ και καφετι), 6 σκιες και ένα primer για τις σκιες!!
Έχει επισης τρεις καρτελες που δίχνουν πως να χρησιμοποιήσεις τα προιοντα για να πετύχεις τρια διαφορετικα μακιγιαζ....και ένα καθρέφτη!Γενικώς τα εχει ολα!!και σε πολυ καλη ποιότητα!
το ρουζ έχει ενα γλυκο ροζ χρώμα που δεν πορτοκαλιζει δεν ροδίζει δεν κοκκινίζει και γενικά δεν!ειναι ακριβώς οσο ροζ φαίνεται!
το bronzer ειναι πολυ καφε ειδικα για τη δικια μου τελειως ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα οπότε το καλοκαιρι και αν!!
Τα λιπγκλος  παλι είναι  πολυ ωραια!κολλάνε υπερβολικα όμως,πραγμα που με εκνευριζει επειδη πρπ να τα βάζω με το δαχτυλο(οχι τα πινελα χειλιών δεν ειναι για μενα)..το ροζ ειναι διαφανο τελειως,το φου3 λιγο πιο σκούρο και το καφε δεν μου λέει κατι προσωπικα!
Όσο για τις σκιες τις λατρεύω όλες και αγαπημένη μου ειναι η label whore που είναι μπλε-γαλαζιο μεταλλιζε με καφε και μωβιζει και λιγο!(ουαου ειναι ναι)...και βασικα με τις καρτελες μπορεις να συνδιασεις τις σκιες υπεροχα!!!οι οποιες by the way κρατανε και πολυ ειδικά σε συνδιασμο με το primer!!
καφε(wild chocolate)
κιτρινο(gorgeous)
ροζ μεταλλιζε (boy toy)
μπλεγαλαζιο-καφε μεταλλιζε (label whore)
κιτρινο χρυσο(london calling)
μπεζ χρυσο(glamazon)
καφε μεταλλιζε(dirt bag)
μωβ μεταλλιζε(party girl)
γαλαζιο(neptune)

  Η τιμη της ειναι γυρω στα 40 με 50 ευρω αν θυμαμαι καλα γιατι μπορει να μου την πηραν δωρο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν την ειχα βαλει στο ματι και απο μονη μ!!
Πως σας φαίνεται???


Eπέστρεψα να προσθέσω μερικα ακομα πραγματάκια!!
1.στις γιορτες πηγα cinema με τη μαμα μου και την αδερφη μου και είδαμε το τανγκο των χριστουγέννων και έρι3α ΤΟ κλάμα!! υπέροχη ταινια αν και ένα τεραστιο αρνητικο για μενα ητα οτι το μακιγιαζ που εγινε για να δείχνουν οι πρωταγωνιστες γεροι ήταν απαραδεκτο!κατα τα αλλα μια πολυ καλη παραγωγη οποιος δεν το εχει δει να το δει :)
2.αυτο ειναι το τραγουδακι που μαρεσει αυτη τη βδομαδα..εντα3ει βεβαια και το γνωριζω εδω και χρονια μην απορειτε,απλα τωρα το 3αναθυμήθηκα...το τανγκο της νεφέλης! :)



3.μην 3εχνατε οτι ο διαγωνισμος μου συνεχιζεται και μπορειτε να παρετε μερος απλα αφήνωντας το σχολιο σας στο post με τον τιτλο  2...0...1...2

4.τα ζυμαρικα προκαλουν υπνιλια!σας το λεω εγω που εφαγα το μεσημερι και με το ζορι κρατιομουν ξυπνια στο μαθημα μου μετα!!!

αυταααα προς το παρον..να εχετε μια ομορφη εβδομαδα αν και νομιζω πως 8α 3αναερ8ω συντομα

9 σχόλια:

  1. ..to eipes kai to ekanes...mou fenete poly wraia alla den tha mporousa na tin agorasw afti ti stigmi...:D...
    xoxo
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nai nai nai auto to post grafthke gia mena!!!! to perimena pws kai pws!!! eyxaristv! huela poly na thn dv ayth thn palleta!!!!!!! einai uperoxh!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @cuteandgirlydms xaxa xairomai p xarikes :) nai eipa 8a t kanw k t ekana epeidi nomizw a3ize na tin dei3w ;)exei nomizw ola osa 8a 8ele kapoios na dokimasei ap tn too faced!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από too faced,έχω μια άλλη παλέτα τους και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!!!Και αυτή όμως είναι εκπληκτική..με γειάσου!!!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτή ήταν η πρώτη μου παλέτα too faced
    τη λατρεύω, η Label whore είναι η αγαπημένη μου σκιά ever
    μόνο τα lipgloss δε χρησιμοποιώ αλλά ευτυχώς έμαθε η εταιρία και δε τα βάζει πλέον ανάκατα με σκιές στις παλέτες αυτές πάλι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή